רגליים מלאות נימים? הטיפול הזה עושה קסמים

שתפו כתבה זו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

נימים הם כלי דם בגוף האדם שלעתים מהווים בעיה אסתטית. חלקנו מכירים מקרוב את התופעה של נימים בולטים וכחולים שיכולים להופיע על הרגליים, על הידיים, ולפעמים אפילו על הפנים. ההופעה שלהם יכולה להכניס אותנו לסטרס ולתחושת אי נוחות או בושה וחוסר ביטחון. טיפול בלייזר להעלמת נימים יכול לפתור את בעיית חוסר הביטחון בקלות יחסית וביעילות של מעל 90 אחוזים.

"תופעה יחסית רווחת"

חשוב לדבר קודם על היקף הבעיה. מדובר בתופעה יחסית רווחת. ניתן לומר שכשליש עד חצי מהנשים בעולם יסבלו ממנה, ובערך חמישית מהגברים. הנימים הבולטים יופיעו לרוב על הרגליים או באזור הפנים, אך לפעמים ניתן לראות את הנימים גם על האוזניים או הידיים. 

אנשים רבים בוחרים שלא לטפל בנימים האלו, ונאלצים לחיות עם ההשלכות הקוסמטיות או הרפואיות של התופעה. מבלי להפחיד יותר מדי את הקוראים, אגיד שההשלכות של אי טיפול בנימים יכולות להיות היווצרות בצקות ברגליים בהמשך החיים. בנוגע לוורידים בולטים, יש צורך דחוף יותר לטפל בהם מבחינה רפואית, לכן כדאי ללכת לייעוץ רפואי בכל מקרה.

מה גורם לנימים לבלוט?

תורשה היא גורם מרכזי ועיקרי שבעקבותיו מופיעים נימים בולטים. עבודה מאומצת ועמידה ממושכת על הרגליים גם תורמות לעניין, כמו גם משקל עודף. נשים מסוימות יבחינו בהופעת הנימים במהלך ההיריון, ולעתים יופיעו הנימים אפילו בעקבות נטילת גלולות למניעת היריון, אשר מכילות הורמון מסוג אסטרוגן.

במהלך טיפול להעלמת נימים במרפאה | תמונה: ד"ר עודד רודניצקי

כיצד מטפלים בהם?

גבר או אישה שסובלים מהופעת נימים בולטים ורוצים לטפל בכך, ייגשו למרפאה. הטיפול מתאים לכל גיל, כמובן בהנחה שהופיעו נימים בולטים. לאחר פגישת ייעוץ, תיקבע פגישת טיפול, שבה בעזרת מכשור טכנולוגי חדיש ובטוח, ייעלמו הנימים, בעקבות שימוש בקרני לייזר. האנרגיה של קרן הלייזר מחממת את הנימים הקטנים, ובכך גורמת לדפנותיהם להיהרס. בעקבות כך מופיע שטף דם קטנטן באזור, אך הוא נעלם במהרה ובמקומו נותר עור חלק, בריא ואסתטי. 

לפני ואחרי - תוצאות הטיפול | תמונה: ד"ר עודד רודניצקי

רמת סיכון וכאב

הטיפול להעלמת נימים בלייזר לא מסוכן כלל. התהליך כולו טבעי, לא מוזרקים חומרים לגוף ולא נעשה שימוש בחומרים כימיים. הגוף מרפא את עצמו לאחר המפגש עם קרן הלייזר, בניגוד לשיטות אחרות, שבהן מוזרקים חומרים כימיים.

לגבי כאב, הסף משתנה מאדם לאדם, אך רוב המטופלים יעידו כי הטיפול לא כואב במיוחד, אולי מתעוררת תחושת עקצוץ קלה, בדומה להרבה טיפולי לייזר אחרים. התוצאות מוכיחות את עצמן, והטיפול מסתכם במעל 90 אחוזי הצלחה, נתונים שנחשבים יוצאי דופן בעולם הרפואה.

ד"ר עודד רודניצקי

ד"ר עודד רודניצקי

ד”ר עודד רודניצקי, שסיים את לימודי הרפואה שלו לפני כמעט 40 שנה, עוסק בתחום האסתטיקה הרפואית. הוא נושא באמתחתו ניסיון רב שנים והשתלמויות רבות שעבר בישראל ובעולם, כדי להעניק למטופלות ולמטופלים מראה רענן, בריא וצעיר יותר, כמו גם לתת מענה לפגמים אסתטיים.

אולי יעניין אתכם גם:

איתור רופאים וקליניקות באתר

רופאים ומומחים חדשים באתר:

כתבות אחרונות במגזין

Top10Doctors בפייסבוק